Umowa Wirtualnego Biura

Pobierz nasz wzór umowy wirtualnego biura i zapoznaj się ze szczegółami współpracy.

Wybierz interesujący Cię pakiet w zależności od Twoich potrzeb. Możesz go zmienić w dowolnym momencie współpracy.

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony. Możesz dokonywać płatności miesięcznie, kwartalnie, półrocznie lub rocznie. Przy dłuższych okresach płatności udzielamy zniżek. Pełny cennik dostępny jest w zakładce CENNIK lub w Umowie Wirtualnego Biura.

Instrukcja rejestracji w Wirtualnym Biurze

Krok po kroku jak zarejestrować działalność gospodarczą, spółkę z o.o. lub stowarzyszenie/fundację w naszym biurze.

Uwaga, poniższa instrukcja nie jest instrukcją rejestracji firmy w systemach rządowych  CEiDG oraz ms.gov.pl. Jeśli potrzebujesz doradztwa prawnego przy rejestracji – skontaktuj się z nami. Prowadzimy obsługę prawną przedsiębiorców.

Krok nr 1
Nowa działalność gospodarcza lub spółka

Przed rejestracją działalności gospodarczej lub spółki (S24) należy wypełnić i przesłać nam wypełnione oświadczenie (wzór dostępny na maila – prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy).
W przypadku zawierania umowy Wirtualnego Biura drogą korespondencyjną – konieczne jest wpłacenie kaucji za pierwszy miesiąc.

Krok nr 2
Rejestracja działalności (CEIDG i ePUAP) lub spółki z o.o. (S24)

Przy wypełnianiu dokumentów rejestracyjnych podaj adres wybranego przez siebie biura. Uwaga – nie popełnij żadnego błędu, w przeciwnym wypadku wniosek może zostać odrzucony. Jeśli masz pytania odnośnie rejestracji – zadzwoń do nas lub zasięgnij informacji na blogu.

Krok nr 3
Wpis do rejestru - nadanie numerów NIP, REGON i KRS (KRS tylko dla spółek)

Po poprawnej rejestracji działalności gospodarczej lub spółki z o.o. w ciągu 24 godzin otrzymasz numer NIP i REGON (spółka z o.o. otrzyma również KRS). To dla nas niezbędne dane do przygotowania umowy Wirtualnego Biura. Po otrzymaniu potwierdzenia, powiadom nas o pozytywnie zakończonej rejestracji.

Krok nr 4
Podpisanie umowy Wirtualnego Biura

Po uzyskaniu wpisu do rejestru niezwłocznie skontaktuj się z nami w celu podpisania umowy. Urząd Skarbowy poprosi Cię o jej kopię w pierwszym tygodniu działalności.
W umowie mamy dwie daty – jedna data to data podpisania umowy, druga to data wypełnienia oświadczenia, czyli od kiedy wyraziliśmy zgodę na rejestrację. Nie zwlekaj, odwiedź nas najszybciej jak to możliwe!

Krok nr 5
Uruchomienie usługi

Po zawarciu umowy usługa Wirtualnego Biura jest już w 100% aktywna. Nasz pracownik skonfiguruje dla Ciebie konto do obsługi korespondencji dostępne na stronie poczta.biuroklaster.pl. Faktury będziesz otrzymywać z taką częstotliwością na jaką się zdecydujesz – miesiąc/kwartał/pół roku/rok.

ZADZWOŃ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
+48 603 760 341